DC för party i lördags!

Kvällen började med att Elli hämtade mig vid halv 8, vi var lite sena för jag missade lite på tiden, jag pratade med Julia på skype, men det gjorde ingenting för när vi kom till Nelsons lägenhet var inte Toma och Edsen, Ariel där, bara Ariels flickvän, så det var lungt.

Sen när alla hade kommit åkte vi och åt på subway, sedan bar det av till DC, till en klub som hette Love.
På något konstigt sätt fick vi gå in i VIP ingången, vet inte, vakten frågade om vi var skrivna på listan, men vi sa att han där borta sa att vi skulle gå VIP, så det gjorde vi, lite coolt=) haha
Jag fick två kryss på händerna vilket betyder att jag inte för köpa något i baren, är ju bara 19 och det är 21 års gräns här i USA, men det gör mig inget jag kan ha kul ändå utan alkohol.

Men kul vet jag inte om det blev, först fick vi vänta på en våning för att klockan skulle bli mer och dom skulle öppna dom andra våningarna. Detta ställe har nämligen 4 olika våningar, men de öppnade dock bara två. För det var för lite folk antar jag.
Musiken var kass, så det gjorde stämningen lite dålig i vår trupp, och det var bara killar som stötte på en som var ute efter en sak, det blev lite jobbigt i slutändan. Plus att Toma var sjuk, det blev ingen höjdar kväll men vi försökte göra det bästa av situationen och det var en okej kväll.
Men vi ska nog inte gå dit igen, för det var ingen bra musik.

Kvällen var ändå okej, här är två bilder :P


Ariel, Edsen, Toma, jag(hur ser jag ute eller:Ö haha:) Nelsen




Killarna, alltid lika glada:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0