Cox farm, färgat håret

Det har varit en bra dag idag, dagen började med en frukost som bestod av ägg, toast och bacon. Haha en riktigt amerikans frukost. Det var gott och jag kunde nu stå mig välidgt bra och länge.

Sedan begav jag och min lille pojk med en kompis och hennes barn till Cox farm, det är ett ställe där man kan åka olika (rutschkanor)vet inte hur det stavas men. Och det finns massor av pumpor och temat på hela området är halloween. Vi åkte på en hökärra runt och fick se området och olika sagofigurer under färden.

Det finns som sagt allt möjligt här på denna farm och det var en trevlig stund vi tillbringade där.
Efter det åkte vi hem och pojken somnade i boken så jag bar upp han till sängen och han sov fortfarande.
Under tiden han sov färgade min kompis mitt hår och vi hade hoppats på att det skulle bli blont, självklart visste jag att det inte skulle bli jätteblont direkt men jag trodde att man skulle se större skillnad.
Så mamma det är ingen idée att skicka någon bild, det får bli efter andra gången jag färgar om det blivit någon förändring.

Fick reda på förut att dom stora barnen slutar 12 imorgon. Så vi får hitta på något med dom.
Vet inte än vad men det får vi klura ut, har ni någon idée?

Idag har jag inga planer, ska ta mig en promenad och bara ta det lungt, kanske börja följa någon serie, för igår visade tjejen mig hur man kunde se filmer och serier gratis på tvn:P

Ha det underbart<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0