Costumes on:D

Haha igår var det en väldigt rolig kväll, vi åkte till partycity vid target och där skulle vi prova kostymer till halloween, här i usa är detta väldigt stort så man får bara följa denna tradition och köpa en rolig kostym.

Jag behövde dock titta efter två, en piratdräkt som jag ska ha på en kväll på kryssningen, och en som jag ska ha när vi går ut. Jag hittade två stycken, ni ska nu få se lite bilder från igår =D '


En pirat, dock lite ledsen eller något^^ haha vet inte varför men.


En söt fe och en nyckelpiga=) jag gillar denna dräkt:P

Vad tycker ni??


En indian, och sen vet jag inte^^ men söt va hon,

Tamara har många mer bilder, och mycket roligare, vi provade sedan masker och tog jätteroliga kort, men som sagt inte med min kamera, men jag tror att de bilder kommer komma ut på facebook någon gång :P




Jag ska försöka prata så många som möjligt med kamera och mick men det gäller också att det passar med tiden, för det är som sagt 6 timmar skillnad och ni är upptagna och jag har massor att göra hela tiden men kompisar som drar med mig på saker, så hoppas att ni förstår=)
Saknar er alla där hemma<3

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilken söt nyckelpiga! Är pirater så söta? Jag trodde det var mer "busar"

2009-09-18 @ 13:04:15
Postat av: Helene

Jag ska också vara pirat :D

2009-09-18 @ 20:56:54
URL: http://hheleene.blogg.se/
Postat av: Ulle

Jag kan inte säga annat jag heller. Har varit upptagen var gång du ropat, vi får försöka igen i helgen.

2009-09-18 @ 21:30:37
Postat av: Gabriella

shit den där nyckelpigedräckten va jätte söt:D

2009-09-19 @ 16:45:36
Postat av: Malin Å

sofia det var jättefina kostymer då har skaffat dig :D

2009-09-20 @ 13:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0