Blandad kompott med bilder!

Jag tänkte visa lite bilder från min och Tamaras lilla resa med trampbåten i Lake Anne, =)



Hahah inte så snygg bild med jag och Tamara i båten=)






Det var några bilder från båtturen, efter det åkte vi hem till Tamara och spelade spel och såg på film=)





Vi spelade jenga och vi var grymt bra och det var skit kul:)
Måste göra om en likadan kväll:)
Men kanske inte det där med att se skräckfilm vid 3 och sedan lägga sig^^
haha men det var grymt kul iaf=)

Nu är jag väldigt trött och vill sova, men jag får vara uppe lite till och prata med Julia:D
Är grymt glad för att hon är här:)


Kommentarer
Postat av: Lena

Det ser trevligt ut, inga otrevliga djur i floden får vi hoppas.

2009-09-06 @ 09:35:05
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: Ulle

Härliga bilder! Jag tog några på småkusinerna igår. De eller några blev bra. Ska försöka maila dem till dig.

2009-09-06 @ 09:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0