Bilder från dagen=)

När vi va på lekplatsen så tog jag lite bilder,
Efter jag slutat så träffa jag Tamara kl 6 och då tog vi våra cyklar och tog en tur, vi va ute i i 1,5 timma tror jag det blev=P
Sen mötte vi Elli och hon gick och vi cyklade lite långsamt, och sen åkte vi hem och duschade och tog på oss varma kläder för att sedan åka hem till Tamara och ligga på studsmattan och se på stjärnorna och prata, det var hur mysigt som helst:) men synd att det blev kallt, men det var hur härligt som helst:)

Här kommer lite bilder iaf=)


Den lille pojken:)



Tjejen leker med Tamaras kids=)


Min älskade vän Tamara även kallad Toma=)


Haha coolingen själv eller inte^^

Det får va den sista bilden, =)
Hoppas ni gilla det:P

Ha det underbart


Kommentarer
Postat av: mamma

Vad bra att du använder cykelhjälm!

2009-09-01 @ 05:57:36
Postat av: Ulle

Mamma tänkte som jag

2009-09-01 @ 07:09:06
Postat av: mormor

Stencool tjej med cykelhjälm!

2009-09-01 @ 12:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0