Bästa presenten

Min familj kommer hit över min födelsedag:) längtar redan, det kommer bli jättekul och vi kommer ta mycket bilder och göra saker ihop:)

Kan skriva mer om detta mer när jag vet mer, för nu vet vi typ bara att dom ska komma :P haha

Idag ska jag ta det lugnt och vara hemma och se på film, och jag vet inte vad som händer, går nog ut på en promenad också, jag kanske ska träffa Toma i kväll vid 10 för hon ville prata lite, men vi får se vad som händer.
Så ulle svar på din fråga är att jag tar det ledigt idag och på torsdag, för imorgon ska jag till köpcenter och köpa lite mer kläder, behöver det, jag har kommit på att jag inte alls har mycket kläder och behöver lite utökning i min garderob.

Hade förövrigt en hyffsad dag idag, Patrick var inte på världens bästa humör men det gick bra ändå=)
Nu ska jag försöka hitta en film att titta på.

Ni får ha det underbart=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Om det blir fullt i garderoben så kan du skicka hem lite kläder till mig!

2009-09-23 @ 10:48:26
Postat av: Lena

Det låter kul, då blir det en dyr present för det är ju inte gratis att åka till usa..kramar

2009-09-23 @ 14:45:11
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: Ulle

Jag kan skicka med en present.Kanske det blir en chokladkaka!

2009-09-23 @ 19:43:39
Postat av: mormor

Då får du o Fredrik fira en amerikansk födelsedag.Det är inte alla som får göra det!

2009-09-24 @ 21:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0