Bästa helgen i USA=)

Det var helt klart det bästa helgen i usa, vi var ju även lediga idag (måndag) för det var labor day, det var väldigt skönt,det behövdes.

Julia min vän som jag träffa på flygplatsen kom till mig denna helgen, hon kom vid 6 tiden på lördag och nu vid halv 5 lämna jag henne på metron för att hon skulle ta metron till Washington DC och sedan bussen till New York.
Vi har haft väldigt kul ihop, vi har ändå inte gjort jätte mycket speciellt, men det räckte att vi bara träffades,

Kommer aldrig att glömma då jag såg henne utanför metron, jag sa till min kompis att stanna bilen och vi såg varandra och började springa mot varandra och den kramen betydde väldigt mycket för oss båda.
Det var en stund man aldrig glömmer,

Under helgen har vi pratat med varandras föräldrar, och hennes mamma som jag var med och prata med var väldigt trevlig, kommer säkerligen få träffa henne i Sverige någon gång, hoppas jag iaf:)
Sen har vi åkt till Fair fax corner och tog lite kort och hämtade Toma som vart på avksedsmiddag men Irinas familj,  sen åkte vi hem till Toma och där var även Elli, Irina, Edsen, Ariel och Nelsen, det gamla vanliga gänget=)
Alla tyckte Julia var jätte trevlig, och vi hade kul, vi sov även över där jag och Julia, och idag gjorde vi brunch och såg på en film sen åkte vi hem.

Hahah det ska bli spännande och prata med Julia ikväll, för vi var lite tidsoptimister båda och tillslut blev det väääldigt ont om tid, så jag vet inte om hon hann med bussen i Washington men vi får se hur det gick senare, jag skickade med henne lite pengar så att hon skulle klara sig:)

Sen måste jag säga några ord till Julia:
Du kommer klara denna tid som kommer att komma för dig, och jag vet att du är stark och våga säga alla dina känslor och vad du tycker som är fel, var bara ärlig mot dig själv för det är det som är bäst.
Och du vet att jag alltid kommer stå vid din sida om du behöver hjälp.
Du har många på din sida, och jag hopppas och vet att det kommer gå jättebra för dig<3

Tack för en underbar helg=)



Kommentarer
Postat av: Ulle

Vilken bra kompis du är! Det visste jag men ändå.

2009-09-08 @ 07:16:16
Postat av: Julias lilla mamma

Hej Sofia!

Det var roligt att se och höra dig också! Skönt att Julia har en go skaraborgare att umgås med så att jag säkert förstår hennes språk när hon kommer hem.



/Julias lilla mamma

2009-09-08 @ 19:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0