Äntligen.

Har jag fått ett kort på mina stora barn när dom har sina uniformer till skolan, de har inte velat ta kort, eller rättare sagt, tjejer har inte velat vara med. Men igår äntligen fick jag dem att vara med och även den lille va med på bilden:)


Visst är dom söta:)

Hade en skön och avkopplad dag igår, jag åt mat med familjen och sedan la jag mig på sängen och tittade på en film, den var uppdelad i två och när den första va slut gick jag till dom stora som spelade wii utanför mitt rum och spelade lite med dom, var väldigt kul.
Sedan forstsatte jag med filmen och vid kvart i 10 typ kom Toma och vi pratade lite och sedan bar det av till sängen:)


Jag pratade med Paulina förut och den lille pojken också, Paulina är den au pair som va före mig, väldigt snäll och rolig tjej, saknar henne<3
Men det var väldigt kul att få några minuter med henne=)

Ska snart ta en bok (första boken i twilight på engelska) och min ipod och sätta mig i solen och läsa:)

Ni får ha det underbart och jag saknar er grymt mycket<3

Kommentarer
Postat av: Ulle

Söta barn du tar hand om!

2009-09-24 @ 18:11:23
Postat av: Angelica

Ja jag får ta och göra det <3

Då kanske allt löser sig :)

2009-09-24 @ 21:07:45
URL: http://www.agustavson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0