Ännu en dag i DC

Jag spenderade min söndag i DC också, väldigt mycket DC nu det senaste, och det kommer bli mer^^
Gillar den staden, Jag, Nanti och Ricardo tog bilen till Metron och sedan Metron till DC, vi köpte ett dagskort så vi kunde åka hur mycket vi ville.


Den var en helt underbar dag och solen sken och det var väldigt varmt och skönt.
Vi gick runt och tog kort på kända ställen, som Capital Hill, vita huset och massa mer. Det blev väldigt många fina bilder, och det blev många som sagt, jag tror det blev över 220 st.
Det var väldigt roligt att vara med Nanti och Ricardo, gillar dom =)
Alltid kul med nya vänner.


Jag kommer visa lite bilder från denna dagen, men ni som har facebook har den äran att se mer, för det ligger mer bilder där ute. Lite lättare att lägga ut där. Men här kommer i alla fall några bilder.


                                            Fin kyrka:P


Gillar denna bild, denna byggnad var något om hyllning till armen,
typ ett museum tror jag det var.


Capital hill,



Igen, med mig och Nanti




Lite cool bild:P




Ricardo







Sista bilden få bli på vita huset:P


Nu ska jag snart iväg till kyrkan med Elli och Toma och vi ska på gratis kurs i engelska, det är första gången idag:)


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag tror att presidenten bjuder in dig snart, så ofta som du plåtar hans hus!!

2009-09-15 @ 07:04:03
Postat av: Lena

Vilka fina bilder du tar och vad kul att få se dom för en annan som inte kommer dit...fortsätt så. Sen förstår jag att du har jätte skoj men att det är jobbigt också för 3 barn är inte lätt att få ordning på men det verkar du sköta bra..så kram på dig...

2009-09-15 @ 08:07:01
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: Ulle

Tack för att du ville bli vän med min man. Han är trevlig ibland...

2009-09-15 @ 15:27:40
Postat av: mormor

Hur var kyrkobesöket? Var det en bra engelskakurs? Du får ju prata en del engelska med din kompisar eftersom de inte är svensktalande

2009-09-15 @ 16:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0