Ändrade planer

Det blir ingen grillfest för vår kompis, för killarna hade glömt att köpa köttet^^ haha
Och Toma är sjuk, och då bestämde vi att vi kommer göra det nästa lördag istället.
Men min söndag blir inte tråkig för det.

För Ricardo frågade mig om jag ville åka till DC med han och Nanti idag och ta kort och gå runt och ha det allmänt trevligt, och det tackar man inte nej till.
Så nu ska jag packa ner min systemkamera och solglasögon och annat som behövs.
Dom kommer och hämtar vid vid 2, så jag har 20 min att göra mig i ordning på.

Jag skulle jättegärna vilja prata med dig mamma men jag har som sagt planer, men vi måste hitta en tid då vi kan prata. För det var ju ett tag sen vi gjorde det.
Jag saknar min familj<3
Och jag behöver mamma och prata lite, det är inget allvarligt men det är lite saker bara som jag vill prata om:)

När jag kommer hem senare idag/kväll så kommer jag lägga ut de få bilder vi tog igår och skriva om kvällen, och de bilder från dagens resa till DC=)
Vädret är underbart här, det är 27 grader och sol:), Älskar detta vädret=D
Och jag längtar till att få åka till kryssningen också i oktober, kommer bli kul och en erfarenhet mer:)

Ha det underbart där hemma, eller vart ni nu befinner er:)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Fullt upp ser jag. Hoppas att förkylningen är bättre.

2009-09-14 @ 08:20:09
Postat av: Lena

hej på dig vad e 1 kryssning i karibien mot flumride med sin pojk ha det bra o ge järnet med kompisar o upplevelser kramar morbror

2009-09-14 @ 16:17:04
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: mamma

Det var kul att få prata med dig. Fick se att du är en hejare på att vika tvätt. Nästa gång hoppas jag att jag har en webkamera också. Patrick var jättegullig när han visade att han kan kroppsdelar på svenska.

2009-09-14 @ 21:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0