Ändrade planer!=)

hej, jag har sagt till er att jag ska vara hemma hela dagen imorgon, det har blivit lite ändrade planer, jag har just kommit hem från vår bbq och dagen har varit underbar:D ska skriva om det imorgon jag lovar:)

Men nu är det så att vi har planer att åka på bio nu, så jag väntar på min vän att hon ska hämta mig, sen ska vi sova hos en kompis allihop, så det betyder att jag inte kommer vara inne hela dagen på skype, msn och annat.
Självklart ska jag vara inne när jag kommer hem, jag vet bara inte vilken tid jag kommer, hoppas att det inte blir allt för sent. Jag ska säga att jag behöver vara hemma:)
Så vi får se,

Men ni får ha det underbart så hoppas jag att vi hörs imorgon =)

Ha det underbart

Kommentarer
Postat av: Ulle

Förlåt att jag inte hann prata så länge igår.Vi får pröva idag mellan alla fotbollsmatcher.

2009-09-20 @ 08:16:08
Postat av: mormor

Försök att inte leva så hektiskt liv, du kanske går i den berömda "väggen" om du fortsätter så. Kram

2009-09-20 @ 09:48:21
Postat av: Jeb

Go girl! Ville bara kommentera för att kommentera är kul och gör dig förhoppningsvis glad. :D Tycker om dig vännen min! :D

KRAM!

2009-09-20 @ 21:08:20
URL: http://jebyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0