Älskar mina vänner:)

Måste säga att jag har träffat väldigt bra vänner här i usa, speciellt Tamara, hon tar hand om mig verkligen om allt, och vi kan prata om mycket och vi skrattar nog mer än vad vi pratar^^

Igår åkte jag och Tamara till Lake Anne och där var det hur fint som helst,  och vi tog en trampbåt och åkte runt i sjön och jag tog jättefina bilder, men jag har inte laddat in dom än, men jag lovar att ni ska få se dom, efter vår lilla tur i båten åkte vi hem och vi åt lite och sedan åkte jag hem till mig och hämta saker för att sova hos henne.
Sen kom Elli,Irina, Ariel och Nelson och vi spela biljard, jenga  och tillslut såg vi en skräckfilm , filmen var slut vid 4 på natten och vi skulle upp och sova, det var hur läskigt som helst, för huset har typ bara glasdörrar och Tamaras kille försökte hela tiden skrämma oss, haha lite kul men väldigt läskigt:P

Det var en väldigt lyckad dag i alla fall. Idag så kommer min vän från New york, hon är väl framme om 2 timmar så då ska jag och en kompis hämta henne:)
Ska bli hur kul som helst att träffa Julia=) har saknat henne :)

Tack för godiset breven och tidningen mamma och ulle:)

Ni som undrar vad en playdate är, så är det att man träffar en annan au pair med barn i samma ålder och låter barnen leka ihop, helt enkelt.

Är det något mer ni undrar?

Ha det underbart=)

Kommentarer
Postat av: mamma

När jag hade skickat iväg paketet fick jag reda på att du har börjat ett sundare liv. Om du inte vill ha allt godis får du skicka tillbaka det. Jag äter gärna upp det, hihi.

2009-09-06 @ 09:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0