Allys födelsedag=)

Jag hade en känsla först att det inte skulle bli bra för att jag inte var med igår och att dom inte tyckte det var snällt, men så var det absolut inte som tur va=)

Vi bestämde träff på parkeringen på Spa world och Toma hade satt för Allys ögon hela resan så hon hade ingen aning om vart hon skulle, sedan såg hon mig på parkeringen på Spa world och hon blev jätte glad=)
Vi tillbringade 3-4 timmar där i de olika bastu och poolerna som jag pratat om tidigar=) väldigt bra.
Efter det åkte vi hem och gjorde oss lite fina och sen åkte jag och hämtade Toma så åkte vi och köpte blommor till Ally och sedan till hennes hus där vi skulle fira hennes födelsedag med värdfamiljen och lite släktingar.

Det bjöds på väldigt god mat, och det var en bra kväll, Ally fick en jättefin klockan och ett halsband och en väska. Och blommor från oss och vi betalade även spat för henne.
Hon var väldigt glad över sin födelsedag och då är vi glada för hennes skull=D

Så min dag har varit väldigt bra idag, det är rätt sjukt att det kan vända så fort, igår hade jag en dålig dag och idag har den varit helt underbar,  Är väldigt glad att det är bra igen och hoppas att det kommer bli så nu i fortsättningen:)

Dock hade inte min kamera batteri idag, väldigt ledsen över det, hade glömt att ladda dem sen konserten. Men toma och Ally har bilder, inte från spat då, men vi har från kalaset hemma.

Saknar alla mina vänner i Sverige och hoppas ni har det bästa:)
Snart åker jag på kryssning i Karibien;) hhe ha det bra allihop<3

Kommentarer
Postat av: Ulle

Livet går upp o ner. Vi får tro att det stannar på upp länge.

2009-09-28 @ 07:18:15
Postat av: mormor

Du ser, att det vänder fort mellan det jobbiga och det roliga. Du klarar detta bra!

2009-09-28 @ 17:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0