240909

Det är fortfarande den 24 det är ungefär 20 min tills det slår över till den 25. Jag tillbringade min dag hemma tills Nanti ringde mig och frågade om jag ville åka med hem till Patricia och titta på GREY´S ANATOMY :D Och det är klart jag ville det, vi var 5 tjejer. Men mamma jag hade min tid för mig själv tills kl var 8 så jag har haft tid för mig själv;)

Imorgon ska vi ha playdate med Stephanie sedan hämta de stora barnen vid 12, och vi får se vad vi hittar på för skoj.
Efter jobbet imorgon ska jag ha skoj:D jag, Stephanie och Nanti ska åka till DC och se på Snow Patrol:)
Woho:D kommer bli grymt kul.

Och lördagen består av att fira Elli, och söndag också, för då ska vi hem till henne och vara med och fira med släkt till värdfamiljen och sånt.

Så jag har en fullplanerad helg, som vanligt.=)

Mamma, och övrig familj, jag ska försöka få lite tid imorgon bitti och kunna byta några ord med er, men det beror på. Ska försöka, för jag vill prata med er också=)

Ha det underbart nu måste jag sova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0