090912

Ännu en dag i USA, jag vet inte vad jag ska säga, dagen har varit väldigt lugn men jobbig på samma gång.
Jag vaknade upp och kände mig bättre än igår, för igår vet jag inte vad jag ska säga,det kändes som att jag skulle svimma hela tiden. Jag försökte sova så mycket som det gick och dricka mycket vatten.

Idag känner jag mig bättre och det är jag glad för, för ikväll ska vi åka till DC och fira en kompis.
Men dagen har inte börjat lysande, det blev ändrade planer då jag och Tamara skulle laga maten tills imorgon ihop, men hon var tvungen att åka iväg, så jag och Elli ska åka själva till Nelson ikväll och möta upp alla och så ska jag sova hos Elli i natt och vi gör maten imorgon och sedan sticker till Edsen och firar han med att grilla ute och spela spel och så vidare.

Jag ska nu gå upp och prata med Elli som kommer förbi och bestämma hur vi ska göra.
Sedan ska jag fundera på vad jag ska ha på mig ikväll^^ är alltid svårt,

Jag vill gärna ha lite hjälp med hur man lägger upp en video på bloggen, ska visa min lille pojk:)
Någon som kan hjälpa mig med det?

Ha det underbart<3

Kommentarer
Postat av: Maria

Om du ska lägga upp filmer som du filmat så måste du först ladda upp dem på youtube..:) sen kopierar du en länk från youtube och klistrar in i htlm i bloggen i ett inlägg...lite kort förklaring kanske! Men ja, fråga om du vill ha lite bättre förklaring.;) Ha det!

2009-09-13 @ 00:53:11
URL: http://lifeasbillyknowit.blogg.se/
Postat av: mormor

Jag tror det blir bättre när du drar ner på tempot med alla kompisarna!

2009-09-13 @ 12:31:49
Postat av: Ulle

Kan inte din storebror? Han har hjälpt mig med data-skrivarproblem idag.

2009-09-13 @ 13:19:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0