Vänskap<3

Det var inte långt ifrån jag fick tårar, eller rättare sagt jag fick lite tårar i ögonen när jag läste brevet precis, och brevet kom ifrån min älskade vän Angelica hemma i Sverige, har sagt att jag väntar på det så glatt och nu äntligen kom det, visste inte att det skulle betyda så mycket. Men det gör det faktiskt, nu vill man bara åka hem och krama dig vännen =) tack så mycket:D

Vänskap betyder väldigt mycket, och det spelar ingen roll vart man har sina vänner man har dom alltid med sig. Det har jag nu fått känna på och det ska bli så kul att komma hem igen och träffa alla igen.
Men samtidigt vill jag stanna kvar här och önskar att jag hade kvar alla mina vänner här, men tyvärr är det så som au pair att vännerna kommer och går hela tiden beroende på när dom kom till landet. Som du är mina två bästa vänner här länge, en av dom kom en månad innan mig och en annan studerar här och ska vara kvar i 2 år.

Det är grymt kul att ha vänner från hela världen och det kommer betyda mycket senare i livet då kan man komma och hälsa på varandra och göra kul saker ihop. Förhoppningsvis kommer detta hända, vore väldigt kul i alla fall.

Att livet rullar på hemma i Sverige det vet jag helt klart att det gör och jag vet att ni alla har det bra utan mig också, mitt liv här är bra så varför ska det inte vara samma för er samma i Sverige, det kanske är lite annorlunda men det är alltid ett liv=) Tänk på det mina vänner, och jag kommer alltid tillbaka någon gång:)

Saknar alla mina vänner hemma i Sverige, en del har jag mer kontakt med och en del mindre, men sådant är livet det också , det är inte alltid som man vill.

Jag sa till min mamma i helgen att hon aldrig skulle våga krama Malin idag, för det är så att Malin har sin praktik på mammas skola, men hon gjorde det, bra gjort mamma:D tack så mycket:)
Men jag vet att kramen var inte lika bra som min;) haha eller hur Malin;) hah



Vänskap betyder grymt mycket<3


Kommentarer
Postat av: Malin Å

Hahaha det var ju inte du sofia men det var ju ändå din mamma och det var ju bra :D

2009-10-06 @ 14:03:34
Postat av: Yngsta moster

Kul att höra av vännerna här i sverige...Undrar bara om paket från oss i skåne kommit fram??? Kram!

2009-10-06 @ 16:14:45
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com
Postat av: angelica

vad roligt att det betydde mycket <3

2009-10-08 @ 21:07:39
URL: http://agustavson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0