Underbar dag i au pair livet:)

Kunde inte haft det bättre än idag, hade playdate med min kompis och vi gick till lekplatsen och det var väldigt bra väder och barnen hade kul, åkte hem och gjorde lunch till oss alla, det blev kyckling, ris och en väldigt god sallad:)

Efter det sov lille pojken och jag fixade med tvätten och gjorde även iordning trolldeg som de stora barnen kunde greja med efter skolan. De tyckte om det och det var jag glad över:)
Sedan kom även mamman hem idag, hon har vart i Seattle sen i måndags eftermiddag, det är alltid lika kul att se hur glada barnen blir när de ser mamma, speciellt den lille pojken.

Jag åt middag med familjen och haha det var väldigt kul, nu börjar pappan driva mer och mer, och idag var det riktigt kul, det är svårt att förklara men det var kul i alla fall. Känns bra att man kan skämta med han och han skämtar med mig. Kommer bli ett kul år i denna familjen, och barnen är jätteglada över att jag äter med dem och umgås med dem på min fritid. Det kan jag förstå lite för de stora har inte så mycket tid med mig och de vill träffa mig men samtidigt har jag mitt eget privatliv också, men jag försöker varje minut jag har umgås jag med dom.

Åkte även till Patrizia idag och hade tjejkväll, var mycket kul, vi har många planer framöver som kommer bli grymt kul=)

Nu är klockan mycket och jag måste gå och sova så att jag orkar jobba imorgon^^ då vi ska ha en playdate med Stephanie och vi ska till hennes hus, men tänkte gå till parken och sådant, kommer bli bra tror jag=)

Ha det bra:)
Godnatt/godmorgon från USA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0