Sjukt barn...

Måste bara säga att halloweenpartyt igår var bra, dock lite hysteriskt ibland med typ 14 barn i en källare, men det gick bra, och alla tackar nu för att vi hade ett bra party för barnen igår:)

Idag hade jag planerat att ha en playdate med Ricardo och hans lille pojk jimmy 2 år och mikee 6 tror jag han är, men min stora pojk var hemma och var sjuk, eller sjuk och sjuk kan inte jag kalla det men dom bestämde att han skulle va hemma. Han var väldigt förkyld i början av morgonen, familjen är nu väldigt orolig över att barnen ska bli sjuka speciellt Patrick innan kryssningen, vi vill ju inte att någon ska vara sjuk när vi är där.
Men det var en hyffsad dag ändå, vissa stunder var lite jobbigt när inte tjejen lyssnade när hon kommit hem och när den lille pojken bara börja skrika för inget och det gick inte göra något åt det. Jag jobbade till 7.30 idag så det var en lång dag för mig.

Jag har inte hunnit lägga in bilderna än från halloweenpartyt men det kommer så småningom.
Imorgon ska vi till Ricardo istället och även Stephanie ska komma med hennes lilla tjej också.
Hoppas på en bra dag=) På kvällen ska vi sedan på Samanthas födelsedagsparty=)

Nu kallar sängen på mig, Ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Har du aldrig känt efter lite extra och lurat mig? :)

2009-10-21 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0