Sjukling

Har fått en väldigt jobbig förkylning, det kändes lite bättre efter lunch men det har inte blivit bättre, snarare sämre, näsan rinner hela tiden och och halsen har blivit värre och ögonen, ne nu ska jag inte sitta och klaga mer, jag har haft underbara vänner eller rättare en underbar vän som tagit hand om mig idag, hon gjorde te med lime, och sedan fick jag sätta mig under en skål med kokande vatten och salt och andas, det var väldigt jobbigt men det ska tydligen hjälpa.

Känns inte som det än med vi får hoppas på det bästa, nu är klockan väldigt mycket och jag måste gå och sova, ni får ha det underbart =)

Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: mormor

Inte kul o vara sjuk men det vänder snart. Tur att du blev det nu och inte när du ska på kryssning!!

2009-10-01 @ 11:11:44
Postat av: Ulle

Ta det nu lugnt på eftermiddagarna så förkylningen får läka ut. Dricka och sova är det som hjälper tycker jag. Har du fått smittan av mormor tror du...

2009-10-01 @ 13:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0