Samanthas party

Igår fyllde Samantha år, och hon hade ett party i hennes hus, god mat och gott sällskap. Mycket lyckad kväll, det är bara så tråkigt att jag träffa henne så sent eller vad man säger, hon åker hem nu den 3 november. Det är en nackdel att vara au pair att alla underbara vänner åker hem på olika tider och jag har oturen att både Samantha och Patrizia åker hem, Patrizia åker hem den 26 när jag är borta.

Vi ska ha avskedsfest för henne ikväll, jag vet inte vad jag ska ge henne. Får fundera ut detta väldigt snart^^
Ska åka till target idag tror jag och köpa lite pysselsaker. Får se om jag hittar något roligt till henne.

Tänkte visa lite bilder som jag har tagit nu under tiden^^


Nanti goes batman


Patrizia=)

Jag vill inte lägga ut bilder på barnen som var på partyt för jag vet inte om dom får vara med på internet så jag vill inte riskera något^^


Jag och min lilla goding:P



Pojkarna och jag:)


Tjejen

Det var dessa bilder för denna gången=)

Hoppas ni har det bra där hemma:)
Det har jag, men jag saknar er ska ni veta<3


Kommentarer
Postat av: Ulle

roligt att prata lite. hoppas att du hann att sätta på mascaran!

2009-10-17 @ 21:05:43
Postat av: Gabriella De Carolis

Saknar dig med<3

2009-10-20 @ 19:35:29
Postat av: mamma

Många avskedsfester blir det. Rätt som det är är det din avskedsfest. Någongång om ungefär 9½ månad!

2009-10-21 @ 21:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0