Ny header

Jag har gjort en ny header men jag vet inte hur man sätter in den^^ haha det är väldigt smart, men det är ju en bra början med att ha gjort en i alla fall tycker jag.


Någon som kan hjälpa??

Mamma förstår att du är nyfiken vad jag ska säga men du får allt hålla dig lite:)


Hoppas på en bra dag idag=) hade en bra dag igår, min värdmammas föräldrar var här och hälsade på, dom hade vart uppe i New York så då stanna dom en natt här också för att så se deras barnbarn, dom var väldigt trevliga.
Dom ska även följa med på kryssningen så det kommer bli bra:)

Idag måste jag åka till min LCC och skriva under för au pair mötet i lördags, sedan ska jag hitta på något med Toma tror jag, vi får se vad som händer:)

Ha det bra=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0