Kaos!

Är det rätta ordet för att förklara hur min vardag är idag, den lille killen va sjuk idag med över 102 graders feber, i F dock ^^ haha, men han hade en riktigt dålig dag, och familjen typ är helt "galen" och jätte oroliga över detta, och jag har börjat känna mig dålig nu, är jättevarm och har ont i huvudet och min hals börjar göra ont igen.

Och inte nog med det, vi åker ju till kryssningen tidigt lördag morgon, jag vet inte hur det kommer bli, kommer vi åka? ingen aning, hoppas det iaf, för jag har sett fram emot detta jätte mycket.

Imorgon är barnen hemma från skolan, för det var någon lärardag, Pappan ska jobba från hemma hela dagen och mamman skulle jobba hemma i början av dagen sen skulle hon åka till jobbet för att fixa något.
Det kommer bli en galen dag.

Och ännu en sak, imorgon kväll är det sista kvällen jag kommer att se Patrizia, för hon åker hem till Tyskland på måndag då jag är borta. Kommer sakna henne grymt mycket <3

Aja , har precis kommit hem från Patrizia, vi delade bilder, (jag Patrizia, Nanti och Samantha) och sedan såg vi på grey´s som vanligt på torsdagar =)
Har ändå vart en okej dag, jag överlevde iaf.

Men nu måste jag få mig lite sömn och hoppas att alla i familjen blir bättre.

Ha det underbart <3

Kommentarer
Postat av: Sabbi, mitt liv innan jag flyttar till USA



Det är äntligen dags för en frågestund i min blogg igen. Kika in och ställ din fråga till mig! Svaren kommer senare idag! Pusspuss

2009-10-23 @ 06:47:06
URL: http://sabbi.webblogg.se/
Postat av: mamma

Jag håller tummarna att dagen går bra och att hela familjen, även du, är friska så att ni kan komma iväg på den härliga kryssningen.

2009-10-23 @ 06:58:17
Postat av: Malin

Det kanske är lite resefeber som börjar nu sofia för alla ;) men det kommer nog gå bra <3

2009-10-23 @ 10:50:13
URL: http://ihopegoddiefet.blogg.se/
Postat av: mormor

Hoppas ni är friska så ni kan åka iväg! Det är inte kul om ni ska behöva vara hemma och sjuka

2009-10-23 @ 12:50:44
Postat av: Lena

Krya på er och hoppas ni kommer iväg kram på dig och ha det så roligt.

2009-10-23 @ 19:45:13
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: Ulle

Jag håller tummarna på att ni kommer iväg och att den lille piggnar till.

2009-10-23 @ 20:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0