Höstfärger på träden i South riding !

Igår innan jag skulle åka iväg och träffa Stina på starbucks i Herdon tog jag mig en promenad men min systemkamera, och resultatet blev några fina bilder på träd och annat.
Tänkte visa er några av dessa bilder :)

  




Typ såhär ser gatorna ut i mitt område :P



Här kommer några halloween dekorationer utanför husen :)


  




Som ni vet är ju USA rätt stora med halloween och derkorationer och annat, det är rätt kul att gå omkring och kolla vad alla har gjort. Vi har inte dekorerat så mycket, för vi är ju inte hemma nu denna vecka då halloween är som störst. Vi åker ju till Karibien på lördag morgon :)

Men vi har lite dekoration inne som jag tänkte visa ^^








Vi ska idag åka till min värdpappas jobb vid halv 12 och äta lunch och hälsa på folk^^ hah det kommer bli trevligt. Han sa i morses at han hade rikigt dåliga nyheter och det var att jag hade fått 75 $ att a på kryssningen,  fick det som välkomspresent eller var det var, jag tackade för det :) haha


Ni får ha en fortsatt bra dag =) Tack för att ni läser min blogg =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Vilka härliga färger! Tack för korten jag fick.

2009-10-21 @ 20:57:41
Postat av: mormor

Det var fina bilder du tagit. Vilka underbara höstfärger men det har vi också

2009-10-21 @ 22:14:23
Postat av: Gabriella De Caolis

Det var väldigt fina bilder du har tagit:) ser riktigt mysigt ut:P hoppas du har kul på kryssningen:)

2009-10-25 @ 16:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0