Efterlysning

Jag söker någon som kan fixa en snygg bloggdesign till mig som passar det liv jag lever nu, i USA, jag har några snygga bilder som vi kan använda, Om nu någon kan hjälpa mig är det bara skriva en kommentar här så bestämmer vi mer sedan.
Tack i förhand.

Måste även säga tack till mormor för paketet.
Har fått många paket nu, och jag väntar med spänning på mer från angelica och malin som sagt att dom skickat^^
Familjen tycker det är bra när ni skickar godis;) haah

Svaret på Staffans fråga igår angående husen är att de sparar pengar på att göra så. Det är dyrare att ha tegel runt hela så då kom dom på lösningen att ha utsidan fin mot gatan, haha
Som jag sa amerikaner:P

Känner mig bättre idag och kan nog hitta på något med mina vänner senare ikväll, ska ta det lugnt nu på dagen och sen hoppas jag att jag är bättre så jag kan träffa dom:)

Hade en bra dag/kväll igår med familjen. Åkte med pappan och hämtade barnen på skolan och dom blev chockade att jag var där och hämta dom, och när jag sa att pappa var med blev dom mer glada:P haha
Vi åkte och åt på Mc Donalds och det var det första jag ätit sen dagen innan, förlåt mamma men jag kunde verkligen inte äta något. Sedan gick jag ner och vilade lite igen och gick upp senare när mamman kommit hem och jag åkte med dom till ett köpcenter för tjejen behövde fotbollsskor och vi köpte en gräsklippare till lille pojken och har var helt överlycklig. Sedan skulle vi gå till en asiatisk restaurang med det var kö för att beställa över 40 min så vi bestämde att gå till något annat ställe och det var som en mataffär typ där man kunde ta mat och sedan satt man utanför och åt, det går inte beskriva hur det var. men jag tog en kalkonwrap, och varmt te.
Sedan såg vi på monsters VS aliens sedan kallade sängen då det var sent.

Nu ska jag göra iordning mig lite så jag känner mig lite (freschare):D

Ni får ha en underbar dag.
Kramar=)


Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att paketet kom när du var sjuk! Ja, en dusch kan göra underverk

2009-10-03 @ 16:51:24
Postat av: Ulle

Skönt att du blir piggare! Mer paket kommer,ska bara skriva färdigt.

2009-10-03 @ 20:30:56
Postat av: Lena

Hej vännen tack för en trevlig pratstund i fredags det var kul, jag tycker du ska göra en sådan jag har för då kan man skriva på gästboken även om man själv inte bloggat något just då, sen har man ett särskilt foto album och olika under rubriker som man kan skriva i om man tycker och hinner,

Kramar Lena

2009-10-04 @ 11:28:21
URL: http://www.nogg.se/familjensport

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0