Easy:)

Åkte till manassas idag på morgonen med Nanti och vi skulle fixa så att vi får ett social security card och det gick hur lätt som helst , man fick ett nr och under tiden fyllde vi i ett papper om vårt namn och vart vi bodde och sådant.
Sedan var det bara att lämna alla papper som man skulle ha med sig och that´s it:) haha så om en vecka så kommer mitt kort så jag kan fixa mitt bankkonto då och även ta körkort efter det är jag klart med allt som behöver göras just nu=)
Sedan är det ju bara kredits som behövs sen är det bara leva livet utan att tänka på viktiga saker, ne det kanske inte riktigt är sant men nästan hoppas jag:P haha

Idag har jag engelska lektion och innan det ska jag åka och lämna mitt usb minne som nanti och ricardo ska låna, och om jag har tid efter lektionen ska jag åka och prata med dom lite igen:) hehe mellan jobbet och lektionen tänkte jag ta mig en promenad eller något sådant, vi får se vad som händer:)

Nu väntar jag på att tvätten ska bli klar, har mycket tvätt och jag började precis för jag var ju som sagt borta på morgonen, när barnen är hemma ska vi åka så att den stora killen kan spela lite tennis och vi ska springa runt och leka lite=) hoppas det blir bra:D



Söker fortfarande efter någon som kan hjälpa mig med en ny bloggdesign, någon som vill ställa upp??

Ha det bra:D



Köpte en dröja igåR:D trivs jätte bra i den:P


Kommentarer
Postat av: mamma

Snygg tröja! Den kan jag använda när du kommer hem!!

2009-10-05 @ 18:44:20
Postat av: Ulle

Fin tröja.Använd den mycket när du är borta från mamma...

2009-10-06 @ 06:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0