Bra och lugn helg:)

Gårdagen spenderade jag hemma först hela dagen och gjorde lite ärenden med grabbarna i familjen och på kvällen hade vi middag ute i mörkret med massor av ljus och musik. Mycket trevligt, sedan tände vi en brasa och tillbringade tid ute.
Efter det åkte jag till Toma och var med henne Elli som jag stavat fel hon stavar visst Ali, så haha:P
Vi gjorde också en brasa och grillade machmallows? hur man nu stavar det^^ Och vi sov över där, sedan körde dom hem mig idag runt 12 och Toma och Ali åkte till någon rysk festival och jag åkte hem gjorde iordning mig, hann prata lite med föräldrarna hemma i Sverige.

Sedan åkte jag med Nanti och Patricia till Tysons corner och vi shoppade lite, jag har nu en ny klänning och en ny sweatshirt:) whoho:P haha sedan åt vi mat och gick på bio, Love happens, den var okej men inte jätte bra, den var lite seg emellanåt. Men som sagt det var okej, en mycket bra dag med mina vänner dock=)
Det tackar vi för:)

Nu ska jag försöka gå till sängs, för jag ska åka iväg runt halv 8 imorgon och hämta upp Nanti så ska vi åka och fixa vårat social security number, ÄNTLIGEN tänker alla där hemma^^ haha

AJa ha det underbart godnatt från USA=) kanske ska säga godmorgon? aja


Kommentarer
Postat av: mamma

ÄNTLIGEN! Nu behöver du inte ha pengarna i madrassen längre. Den börja nog bli lite för hård, eller?

2009-10-05 @ 06:56:40
Postat av: mormor

Bättre sent än aldrig heter det ju;)

2009-10-05 @ 09:39:28
Postat av: Ulle

Nu blir jag nöjd! Får inte kommentera säger Alex, han skäms.

2009-10-05 @ 14:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0