Bästa helgen i USA=)

Jag vet inte vad jag ska säga, men jag har haft en sån underbar helg nu denna helg, eller fredagen var kanske inte så jätte rolig, började jobba 7.45 som vanligt, och till ca 5.20 och då gick jag ner till mig lite och vilade för jag skulle sedan börja jobba igen vid 7.

Men jag gick upp vid 6.30 för att Nanti skulle komma och prata med min värdpappa om hundarna, hon ska nämligen ta hand om dom när vi är på kryssnignen=) Sedan jobbade jag till kl 12 !! Så det var väldigt mycket jobb, ca 14-15 timmar om jag har rätt, men men . mina värdföräldrar åkte till worldspa som jag varit på, det var en present till min värdpappa, att jag skulle ta hand om barnen en kväll och föräldrarna kunde göra något tillsammans. De hade haft en underbar kväll, och dom planerar att åka dit någon mer gång men tidigare och vara där längre.

Aja lördagen började med att jag åkte med Nanti och kikade på fotboll som ni vet, på kvällen åkte jag och Patrizia till Nanti och badade hot tub, och det är badtunna ni som inte vet:P
Sedan åkte vi till Ultrabar i DC och det var hur kul som helst, musiken var jättebra och vi träffade senare Ricardo och två vänner till han från Philadelfia eller hur man stavar det:P Det var en lyckad kväll och vi var hemma hos Nanti vid halv 5. Vi la oss och sedan sov vi till halv 1 typ, gjorde frukost och sedan körde hon hem mig.
Hann prata lite med mamma och pappa lite, sedan fick jag reda på att jag skulle med på Saaras avskedsfest så jag åkte till Ricardo och hämta han och sedan åkte vi dit=) Det var trevligt, men det är alltid tråkigt att någon åker, men vi ska ha sista kvällen på Panera bread på tisdag och sedan grey´s anatomy på torsdag sedan åker hon på lördag.
Efter Saaras fest åkte vi och såg en jättebra bio, det var jag Nanti, Patrizia och Samantha.

Och nu är jag hemma och ska försöka sova lite snart, vi ska upp och åka till DC imorgon, skolorna är stängda imorgon för det är Columbus day, och jag har alla barnen hemma, så vi ska spendera dagen i DC med Nanti och Ricardo och deras barn. Vi ska gå till Madam tusou eller stavningen igen^^ hah och sedan ha en liten picknick:)
Hoppas att vädret kommer att bli bra:)

               

                              
Vi njuter av tiden i Hot tuben :D var väldigt kul och skönt, ska försöka ha fler kvällar här =)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tack! Nu vet jag vad en Hot tub är.

2009-10-12 @ 17:00:18
Postat av: mamma

Vilka badbrudar!!

2009-10-21 @ 21:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0