2 månader

För 2 månader sen lämnade jag Sverige och åkte till USA, allt var nytt och spännande, man var nervös över allt, hur det skulle se ut, hur familjen skulle vara, kommer jag klara året?

Nu när det gått 2 måndar vet man en del svar på frågorna, och det är hur det ser ut och hur familjen är,  min familj är jätte underbar och jag trivs jätte mycket i den. Om jag kommer klara året, det vet man aldrig, men det tror jag absolut att jag kommer göra, som sagt familjen är underbar och jag har helt fantastiska vänner, dock åker dom flesta hem nu snart, men Nanti och Toma är kvar och det kommer ju alltid nya vänner man kan träffa, det kommer gå  bra detta=)


Har precis varit och tittat på när Nanti spelat fotboll, de förlora dock men det var kul att se.
Det regna lite och blåste väldigt kallt, men jag hade en söt liten hund i knät som kunde värma mig:) Nantis hund om ni undrar^^
Vi åkte sedan till seven eleven och köpte jättegott kaffe för bara 1 dollar, dvs 7 kr:) Kommer åka dit många gånger känner jag på mig:)

Ska nu ta och värma mig lite med kaffe och ligga under filten i sängen och se på film, och vila lite inför kvällen,
Vi ska bara hot tub hos Nanti och sedan gå ut, vi firar Patrizias födelsedag som hon hade i onsdags:) Kommer bli en bra kväll:D sedan ska jag och Patrizia sova hos Nanti, och om vi orkar imorgon ska vi gå till kyrkan.


Hoppas att ni får en bra helg :)
Saknar er där hemma<3
Ha det bra:)

Kommentarer
Postat av: mormor

Du ser det gick o lära sig dricka kaffe!

2009-10-11 @ 11:31:07
Postat av: Ulle

Hot tub? Vad är det? Kaffet i USA måste vara bättre än här eftersom det går att dricka.

2009-10-11 @ 11:39:56
Postat av: Lena

Hej på dig vännen saknar dig också, men tiden går fort och tänk vad mycket kul du får upptäcka som inte vi andra kan göra...så kram på dig

2009-10-11 @ 18:45:02
URL: http://www.nogg.se/familjensport

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0