071009

Längtar så sjukt mycket till att vi ska åka till kryssningen=D
Det börjar närma sig nu, och vi ska berätta för barnen på lördag:)
Ska bli roligt att ser hur dom kommer att reagera. Har sagt till att jag vill vara med.

Sedan ska vi börja köpa halloween kostymer till alla och så, och på onsdag nästa vecka ska vi ha halloweenparty för våra värdbarn, jag och typ 5 au pairer till:) kommer bli hur kul som helst:)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva nu, ska åka och skriva under ett papper hos min lcc sen ska jag se på film med nanti, kommer bli en lugn kväll.
Imorgon ska vi samlas ett gäng tjejer och titta på Grey´s anathomy? vet inte hur det stavas^^ haha

Men men, ni får ha det underbart=)
Ska bara säga att jag verkligen stortrivs i min värdfamilj=)


Kommentarer
Postat av: Ulle

Bra att du trivs så bra, då kan jag vara lugn.

2009-10-08 @ 17:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0