021009

Det är redan en ny månad och snart har jag vart här i 2 månader, tiden har gått väldigt snabbt och långsamt på samma gång, vet inte hur jag ska förklara det med det känns så ialla fall.

Nu ligger jag här i min säng och är sjuk. Jag fick avbryta jobbet igår för jag klarade det inte mer, jag hade feber, och mina ögon värker som jag vet inte vad. Och min näsa rinner och halsen gör ont.
Nu när jag tillslut fick lite sömn efter en jobbig natt känns det som att febern är nästan borta och ögonen lite lite bättre. Hoppas på detta:)

Men ska dock ställa in mina planer för ikväll och se till att bli bra. Hade planer att gå ut och äta med Nanti och några och sedan gå på bio. Jag känner att det är viktigare att bli frisk än att ha kul just nu.

Måste säga grattis till Malin som fick sin lägenhet igår:D Hon ska flytta ihop med Christopher och jag hoppas att ni kommer få det underbart och jag längtar att få komma och se hur ni har det;)

Igår pratade jag med Julia på msn med mick och det var väldigt kul, hon var också förkyld. Det var ett tag sen vi pratade, vi har haft fullt upp båda två, men så är det. Vi ska försöka få in en helg där jag kan komma och hälsa på henne eller om hon kommer hit igen nu innan nya året bestämde vi^^ hehe

Hoppas att ni alla får en bra fredag=D
Ha det bra=) pusshej

Kommentarer
Postat av: Malin Å

Tack Sofia. fast vi flytta in nu :D men tack ändå :D det är gör najs längtar tills ja får visa dig detta :D<3

2009-10-02 @ 23:53:21
Postat av: mormor

Du hinner krya på dig o vila i helgen o sedan ta nya tag igen!

2009-10-03 @ 09:38:59
Postat av: Ulle

Hoppas att du piggnar till snart. Det är inget roligt att vara sjuk.

2009-10-03 @ 09:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0