Underbar höstdag=)

Dagen började att jag snabbt pratade med mamma på msn, sedan åkte jag hem till Nanti och vi åkte med hennes familj till en markad, som en högskola anordnat, det var ett rum med kläder och grejer man kunde köpa, ett rum för vuxna typ där man kunde köpa smycken och annat. och i gympasalen var det massa hoppborjar och saker för barnen att göra, det var en trevlig stund.

Efter det åkte vi och kollade på hennes lille pojk när han spelade fotboll, men bara halva matchen, hon skulle ha lite bilder för scrapbook, och efter det åkte hon hem för att prata med sin pojkvän hemma i sydafrika, och jag åkte till target för att skriva ut bilder :P jag fick 30 bilder för 8 dollar, och det är 57 kr typ.

Nu väntar jag på att Nanti ska komma och hämta mig om typ 45 min för att vi ska åka till Maryland och se en bio ^^ det är en Irene huss film, sjukt, den är på svenska med engelsktext, kommer bli grymt kul :D sedan ska vi ut och äta någonstans =)

Kommer bli en bra kväll tror jag =)

Hoppas ni har det bra:D
kram från usa



Kommentarer
Postat av: Ulle o Coffe

Vad kul det är att få följa dig o din tid i USA, det är nästan som att vara med.Tack för att jag får den möjligheten!

2009-11-07 @ 22:11:37
Postat av: Angelica

Låter jätte roligt :)

Coolt att de har svenska filmer? ;P

Saknar dig <3

2009-11-08 @ 13:50:49
URL: http://agustavson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0