Torsdag kväll/natt

Nanti har precis åkt, vi har tittat på grey´s och private praktice eller hur det stavas^^ vääldigt bra om man får säga, vi längtar till nästa vecka :)

Åh, idag fick jag reda på en dålig nyhet, aa först började det med att jag var fortfarande dålig i morse, så jag jobbade inte, men jag kände senare på dagen att jag kunde jobba lite, så vid 2 när mamman och barnen kom hem från skolan så gick jag upp och tog kontrollen över barnen och mamman kunde gå in på kontoret och jobba.
När pappan kom hem så berätta dom att jag inte kunde sluta 1 som vi hade bestämt.
Jag hade planer att ta 3.30 bussen från washington till new york. Men nu måste jag jobba till 5 för att dom har missat mycket från jobbet för att jag har varit sjuk.

Men det blir fortfarande new york, men att jag åker senare, jag ska försöka hinna med 6.30 bussen till new york, och det betyder att jag kommer vara där vid 11.
Julia och jag bestämde att det skulle kunna funka, :)
Vi ville fortfarande träffas och inget sånt ska få hindra det, så vi gör det bästa av situationen :)
Får springa från metron och till bussplatsen :P hoppas att jag hittar^^ får skriva ut karta och grejs imorrn .

Hoppas att ni får en bra dag/kväll vart ni än befinner er:P
Nu ska jag iaf gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas du hinner med alla transporter och att det blir en trevlig helg ändå.

2009-11-13 @ 16:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0