Studera!

Nu är det tid nog att börja fundera på vad man ska studera här, har hittat en kurs som verkar lite intressant och även bra för cv:t när man kommer hem sedan. Det är om uppfostran på barn, ska läsa lite mer om den och titta hur det fungerar och kanske anmäla mig till den. Den börjar 11 januari, och är på onsdagar mellan 7-9.30, ska nog fungera tror jag :P

På tal om studera, så håller jag på att råplugga inför det amerikanska körkortet. fick reda på igår att jag var tvungen att ta det innan nästa onsdag för annars får min värdpappa betala 400 dollar, det var något med bilen han skulle göra. och han var tvungen att registrera mig också tydligen. Så jag ska göra provet på fredag hade jag tänkt.
Hoppas att det kommer gå bra :)

NU måste jag gå och sätta mig och plugga då , ha det bra :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Okej, det var det jag var lite fundersam över eftersom jag såg bilder på New York City ^^

Tack så mycket, din blogg är också jättefin! Hur många barn tar du hand om? kön?

2009-11-19 @ 03:18:32
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0