Sista november

Det är en regning och tråkig novemberdag, det som var så  underbart igår.
Jag är stolt över mig själv, igår gjorde jag 8 sidor av min stora scrapbook till mamma och det blir riktigt snyggt :D

Nu är jag lite ledig medans pojken sover, och jag pratar med Julia :) och jag ska ta fram böckerna nu och försöka hitta något vi kan göra när min familj är här, håller även på med tvätten, barnens är klara men nu är det bara min som håller på att tömlas :P

Om 18 dagar åker jag till florida :D

Har inte så mycket att skriva mer, eller jo Ulle det var för varmt med mössan igår så jag lämna den hemma ;)

Ha det underbart kramar på er

Today is that the last november day and it´s pooring rain. So different compared to yesterday when it was 20 degreas :)
Im a little bit pround of my self, yesterday i worked on my scrapbook to my mum and I did 8 pages, and it´s really nice :D

I have a little bit of free time now when the little boy is sleeping and a talk to Julia :) Im gonna take the book about america so I can start to plan the week my family is here. And I even do the laundry, the kids is done, but my is in the dryer.

And it´s 18 days left to I´m in florida :D

I don´t know what I´m gonna write more, oh yeah, Ulle that was to hot to have the hat so I left it :)
Have a wounderful time, hugh to you :D

Kommentarer
Postat av: Ulle

Sicken tur att den inte kom bort. Den var snygg.

Kommer kanske att behövas längre fram, eller?

2009-12-01 @ 06:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0