Roadtrip =)

Mina vänner det blir roadtrip som var bestämt :) vi hade lite problem först men nu är det klart att vi åker, nanti hämtar upp mig halv 9, men då ska vi nog vara hos henne ett tag och chilla lite, och så åker vi i natt, vi åker mot ohio :D det ska tydligen vara 20-25 grader där :D så får känna på lite värme iaf,

Nu ska jag gå upp till familjen hade jag tänkt lite, orkar inte sitta vid datorn^^

Måste säga lycka till till min tvillingbror och min kusin alex som åker till Zambia imorgon för 3 veckor med skolan. Hoppas att ni kommer få en bra resa :D
Sedan får ni berätta om den när ni kommer hem :)
Ha grymt kul nu :)


Kramar till er alla !

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Japp, har du bestämmt ännu vad du skall plugga eller är du osäker? Jag vill läsa någonting som är skoj men samtidigt nyttigt att ha i framtiden. Dock vet jag inte vad jag vill arbeta med så det är sjukt svårt. Men ajg får se helt enkelt vad det blir ^^

Det tycker jag du skall göra! Haha, jag tror inte jag kommer tycka om den för jag tycker alltid sånna saker är alldeles alldeles för söta för mig...

2009-11-21 @ 06:29:31
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: mormor

Hoppas ni haft en trevlig helg med sol o värme. Här har det regnat hela dagen!

2009-11-22 @ 21:11:44
Postat av: Cecilia

Okej, men det är ju bra att du vet vad du vill ^^

Jag vet inte vad jag vill läsa faktiskt, men jag funderar på att ta en helgkurs på silverbay också.

2009-11-23 @ 03:09:41
URL: http://chibs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0