onsdag

Ligger fortfarande i sängen och är sjuk, mår inte bättre och inte sämre.
Det är rätt tråkigt att vara sjuk, men Malin förgyller min tid på msn :)
Alltid lika kul att prata med henne :)

Försöker få tag i sims så att man kan spendera lite tid där^^ haha,

Fick även veta att brevet jag skicka till Angelica med hennes present som jag köpte på kryssningen är sönder och presenten var inte med, det är tråkigt att höra, för det var en present man inte kan göra någon annanstans direkt :( Ska försöka hitta något annat.

Snart är det sagt för alla mina vänner i Sverige att lägga sig, men jag har många timmar kvar, kl är ju bara 4 här.
Ska kolla om jag har någon film att se, och ska även vila lite, som sagt lite långtråkigt, men vad ska man göra?

Vill ju vara frisk till i helgen och New York =D

Men ett stort tack till Malin som vill prata med mig<3 Saknar dig jätte mycket, och alla mina andra vänner hemma i Sverige :)
Har vart borta från er i nu 3 månader och 1 dag :P

Hoppas ni har det bra =)
Godnatt på er i Sverige :)

Kommentarer
Postat av: Malin

saknar dig med men tiden går fort nu <3

2009-11-11 @ 21:59:01
URL: http://ihopegoddiefet.blogg.se/
Postat av: Lena

Du får krya på dig själva har barnen varit dåliga efter sina sprutor här men nu börjar dom bli bättre.Din mamma o pappa hade Ahlfred igår när vi var på bandyn som Villa vann. Idag ska jag försöka plocka lite här hemma förbereda för advent lite för tiden går så fort, annars händer inte mycket i denna gråa tid. kram på dig

2009-11-12 @ 09:18:48
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: mormor

Hoppas du snart kryar på dig så du kan åka iväg till helgen

2009-11-12 @ 12:20:45
Postat av: Ulle

Vila dig tills du är frisk. Idag har vi köpt brownies, hoppas dina är godare.

2009-11-12 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0