Nu klarar jag vintern :P

Igår åkte jag och nanti till en coatfactory, och Nanti köpte en jättefin  jacka vet inte hur man ska förklara men det är en mer finare stil på jackan, ni som vet min svarta fina jacka som mamma skicka över hit ^^ haha

Och jag hittade en jättefin vinterjacka som var i två delar, en rosa och en svart. Tyckte om den väldigt mycket. den kostade 60 dollar, och det är ca 400 kr :)

Det slank ner ett par coola solglasögon också. Det var meningen att jag skulle börja spara lite pengar men en vinterjacka behövdes ju :P

Lite bilder från igår


Min outfit :)                                                                    Nya solglasögon



Min nya jacka

Idag ska jag jobba lite mer på min scrapbook och sedan planera lite för min familjs hitkomst.
Sedan en promenad med Nanti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0