New York resan

Den började som sagt inte så bra som jag skrev i ett tidigare inlägg, men jag kom iaf fram till NY vid halv 1 på natten, ringde julia och sa att jag var där =) så möttes vi, och sprang till varandra och gav en kram :)
Sedan begav vi oss till donken för att äta, var väldigt hungrig.
Gick sedan mot grand central station, och tog tåget till julias hem, eller vi tog tåget till tågstationen och tog därifrån bilen och hem :P

Vi fick vara vääldigt tysta för familjen sov för kl var väl kvart över 3 när vi kom hem till huset.
Sov till kl 11 på lördagen och vi åkte ut för att äta frukost/brunch på IHOP, det var ju en resa ska man säga.
Vi gjorde en video och vem vet, den kanske kommer upp någon dag. Får se det,

På kvällen åkte vi på en high school teater, dom spelade Narnia, och det gjorde dom väldigt bra.
Efter det åkte vi hem till julia och åt chocklad och hon fixade mina naglar, vi pratade och hade det allmänt trevligt och lugnt, vi gick till säng vid 2 tror jag det blev.

Söndagen åkte vi in till NY city och skulle gå runt lite så jag fick se det^^
Vi bestämde oss för att äta först, det tog väldigt lång tid innan vi fick maten, men dock var den väldigt god.
Så det gjorde att vi inte hade jätte mycket tid att gå runt i city, men jag har fått se en liten del, och även fått köpt mig en I <3 NY hoodie som är väldigt skön, och lite andra saker.

Bussen hem gick kl 4 och vi begav oss dit, och fick stå i en lång kö för att komma in på bussen, och säga farväl till varandra :( vilket var väldigt tråkigt. Men vi får vara glada över den tiden vi hade ihop , vilket var väääldigt kul.

Har inte lagt in alla bilder än, men jag kan lägga ut någon nu iaf.



Vi åt på grand central station                                             (modell?) julia utanför stationen =)




Vi på teatern                                                                                  VI =)


Kommentarer
Postat av: Ulle

Kul helg du verkar haft.

2009-11-17 @ 18:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0