Liten uppdatering

Sitter nu på bussen påväg hem till Washington DC, lite tråkigt att lämna New York och en underbar helg med Julia, vi har gjort allt möjligt, kommer skriva ett inlägg när jag kommer hem, då jag lagt in bilder på datorn som jag kan ha med här :P
Vi har filmat väldigt mycket oxå, vissa kanske ni får glädje av men vissa är privata också, haha

Idag var det rätt sjukt, vi åkte in till NY city och vi kunde gå utan jacka? Lite konstigt om man skulle vart i Sverige, det är ju ändå mitten av november och vi kunde gå i t-shirt ? det var en underbar dag =)

Nu börjar mitt batteri att ta slut, så jag ska avsluta detta inlägg och ta och läsa min bok lite, jag köpte innan jag åkte den andra boken i twilight så jag håller på att läsa den, mycket bra, ser fram emot att se bion nu också, tror den släptes i helgen, så det blir väl snart en biokväll =)

Ha det bra =)
KRAM

Kommentarer
Postat av: mormor

Det verkar som haft en trevlig helg trots alla missöden innan du kom iväg

2009-11-16 @ 10:52:11
Postat av: Angelica

ja här varierar temperaturen från 7 till - 4 typ :P

2009-11-16 @ 12:10:36
URL: http://agustavson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0