Julstämning

Man märker att det börjar närma sig jul här, människor springer ut och in i affärerna med kassarna fulla med paket och julsaker.

Idag har familjen pyntat lite i huset, det är väldigt mysigt, och det luktar jul, (doftljus).
Jag kom hem för en liten stund sen, har vart och köpt med grejer för min scrapbook och familjen är inte hemma vet inte vart dom är, men jag passade på att ta kort lite på hur pyntet ser ut =)


Öppna spisen


Ett bord som det brukar vara foton på


Julkrubba som barnen satte upp


Ljusen, dom små lådorna och allt för scrapbooken köpte jag för 29 dollar,
det är ungefär 200 kr.

Sitter här nu och lyssnar på julmusik och ska försöka göra klart scrapbooken och sen väntar jag på att Nanti ska höra av sig så ska vi göra något.
Det är väldigt mysigt att vara här nu för alla är glada och vi väntar på julen nu. :)
Men som många vet är julen väldigt stor även i Sverige och det är familjens högtid, så jag tror detta kommer va den mest jobbiga tiden att vara borta från sin familj, men vi kommer klara detta. :)
Jag kommer ju få uppleva en amerikans jul här, och ni har ju varit så snälla där hemma så jag kommer få massa presenter iallafall.

Ne nu ska jag ta och fortsätta greja så jag kommer någonstans. Ni får ha det underbart <3

Kommentarer
Postat av: mormor

Mysigt pynt vid den öppna spisen. Jag förstår att ni pyntar tidigt eftersom ni ska åka bort över jul. Vi väntar med att pynta, nu har vi bara stjärnor o ljusstakar.

2009-11-29 @ 13:21:15
Postat av: Lena

hej ja nu är det lättare att läsa ha det bra o kram på dig

2009-11-29 @ 14:26:42
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: Ulle

Vad julfint det börjar bli i huset.

Tänk positivt, du får uppleva en massa roligt den här julen och har det gamla kvar när du kommer hem till nästa jul.

2009-11-29 @ 15:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0