IKEA !

Va ledig idag på dagen, ska börja jobba om 2 timmar typ,
Men idag var jag med min värdfamilj till IKEA :D woho :P
Lite svenskt:P
Åt köttbullar lingon och potatismos ;P

Det var väldigt kul att gå runt och kika, det kändes som hemma, fast lite konstigt när allt var på engelska priser och alla prata engelska :P men det var väldigt kul

Jag fick med mig två lådor, presentpapper, en paradisask, gifflar och pannkaksmix :P

Jag är väldigt trött vet inte varför, men jag ska ta och prata lite mer med pappa och sedan sova lite innan jag börjar jobba vid halv 5.

Ett stort grattis till Johannes som fyller år idag, hoppas du haft en bra födelsedag :)

Kommentarer
Postat av: mamma

En sväng på IKEA är aldrig dumt! Men jag förstår att det var en konstig känsla. Det var som hemma men ändå inte!

2009-11-28 @ 16:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0