Happy thanksgiving !

Idag är det thanksgiving här och på morgonen åt vi frukost ihop och tittade på den stora paraden som var i new york, och allmänt tog det lugnt.
Sedan vid 1 tiden var vi bjudna till ett par vänner och deras släkt var där och vi hade en jättegod middag och efterrätt och det var jätte trevligt. Hade tyvärr inte batteri i min kamera så det blev inga bilder.
Nu har vi precis kommit hem och vi ska nog se en film eller göra något när den lille pojken sover.

Vid halv 10 kommer nanti och vi ska till leesburg outlet, för imorgon eller aa redan ikväll, natt så börjar blackfriday, och det innebär att allt är jättebilligt, det är som en stor rea innan jul skulle jag tro. Så vi ska dit och se om vi hittar något.

Imorgon är mina värdföräldrar lediga också och vi ska åka till IKEA =D jag var egentligen ledig på morgonen men jag valde att följa med dom till IKEA, måste ju se det :) Sen ska jag jobba på kvällen, för dom ska förmodlingen till det spa jag vart på och även dom vart på en gång. Dom gillade det väldigt mycket.
På lördag ska jag försöka åka in till DC och hitta några presenter till jul för min kära familj där hemma :D

Kommer kännas konstigt att vara borta på jul, men det är också en upplevelse att fira med någon amerikansk familj också.
Jo jag ska säga thanksgiving är nästan större än jul, min värdmamma sa detta.
Det visste inte jag, jag trodde jul var den stora grejen här.
Jag ska som sagt fira jul i florida. Kommer bli härligt och roligt tror jag :)


Jag i cinncinati :P

Kommentarer
Postat av: mormor

Då kan du passa på och köpa svenskt godis på IKEA.

2009-11-27 @ 12:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0