Great falls

Solen sken och jag hade med mig mina två kompisar till great falls igår, det är en jättestor park med vattenfall, det är en fors och vi såg några män som åkte kajak, mycket svårt men dom var grymt duktiga. Det var väldigt trevlig och vi tog många fina kort =)

Jag träffade också två st som gick i samma klass som mig på au pair skolan, det var kul att träffa dom, vi ska försöka hitta på något. Vi bor inte allt för långt bort från varandra så :)

Vi åkte sedan till IHOP och åt omelett och pannkakor, och man blir såååå mätt efter detta.
Men det var en grymt bra dag i solen :)

Kvällen blev lugn, och jag fixa med massa bilder som jag satte upp på väggen sedan, det blev väldigt bra :D
Kan försöka ta ett kort och lägga upp hur det ser ut=)

Här kommer iallafall lite bilder från gårdagen

    '


NU ska jag gå och lägga mig och vila lite, (pojken sover) jag mår inte bra, så ska försöka vila bort det =/

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hoppas att vilan hjälpte."Det är gott o vila även om det bara blir ett par timmar" citat från morfar o morbror

2009-11-10 @ 14:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0