Grattis=)

Har precis lagt ifrån mig böckerna för körkortet, hoppas på det bästa att jag kommer klara det på fredag, annars blir det jobbigt, har press på mig men jag måste klara det. annars sa min värdpappa att jag inte kan åka till ohio ? men är det rätt, nej och jag tänker inte skita i det heller så. Jag ska se till att klara det,


Jo jag måste säga ett stort grattis till min kusin Elin som fyller 15 år imorgon (torsdag) det blir imorgon för mig med idag för dom där hemma i Sverige. Hoppas att du får en bra födelsedag :)
KRAMAR till dig =)

Contratulations my cousin :)



Måste få skriva några ord till min lille söta kusin :) liten och liten kanske jag inte kan skriva, men du kommer alltid vara min lille goa kusin ! saknar dig, saknar att bråka med dig och hitta på kul saker, men jag längtar tills jag kommer hem så vi kan göra saker ihop igen. Hoppas allt går bra i skolan och att de brownie ni gjorde var goda :)

Kramar från usa =)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Okej, det låter skoj :)

Jag tar också hand om tre barn. Tre pojkar 9,7 och 4. Önskar jag hade en tjej också att ta hand om men de är hur söta som helst alla tre pojkarna också.

Jag har varit här i lite mer än 1 månad 1,5 typ. Men jag stormtrivs, än har inte hemlängtan kommit, för mkt skoj att göra :P

2009-11-19 @ 05:11:03
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Lena

Vi ska hålla tummarna för dig du klarar det.kram på dig

2009-11-19 @ 09:19:19
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: Elin

Tack! Nu har jag också blivit stor....

2009-11-19 @ 17:15:30
Postat av: Coffe

Jag saknar dig också! Vi får hitta på något när vi ses.Det får bli i Sverige...

2009-11-19 @ 17:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0