Fredag

Fredagen är snart över och det har varit en bra dag tillslut, de stora barnen slutade 12 idag men tjejen var inte där, utan hon följde med en tjejkompis hem vilket jag inte visste om. Fick lite panik över att hon inte var där, men pojken sa att hon var på playdate, och jag ringde och kollade med pappan och det stämde.

När vi kom hem lekte vi hide and seek jag och den stora medans den lille låg och sov, nu ska jag gå och ta upp den lille för han vaknat.

Kl 5 kommer Ricardo och hämtar mig och kör mig till metron som går till DC och därifrån en buss till New York och JULIA :D:D:D:D
Jag ska försöka hinna med 6.30 bussen, men det kan bli väldigt tajt, men vi får se, hoppas på detta, annars får jag vänta 1 timme.

Jag kommer iaf till New York i helgen, det är ju det som räknas :)

Kommer skriva om resan imorgon =)

Ha det underbart<3

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hoppas att du hann till New York!

2009-11-13 @ 22:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0