Första veckan efter semester

Är nästan över nu, det är mindre än 5 timmar kvar^^
Jag har överlevt detta, ne men det är inte så jobbigt.
Har ju gulliga värdbarn så det är lugnt, men min lille pojk har varit sjuk så det har vart lite jobbigt för han, idag gick vi till lekplatsen och för första gången nu på 3 veckor, för veckan innan kryssningen var han sjuk också stackarn. Det var väldigt kul men väldigt kallt så vi stannade inte jättelänge, men en stund.

Ska till banken idag och fixa ett bankkonto idag också, helgen blir lugn vi har inte planerat något speciellt, vi ska bara umgås =) Jag och Nanti ska gå en promenad på söndag och ta kort vet vi i alla fall. Vi ska nog åka till Great falls eller något liknande :P

Aja nu ska jag gå och göra lite nytta när pojken sover. Ha det underbart =)
<3

Kommentarer
Postat av: Ulle o Coffe

Idag har vi varit o badat och senare lite handboll. En härlig avslutning på veckan.

2009-11-06 @ 22:43:39
Postat av: Lena

Hoppas ni håller er friska nu och kan njuta av att vara ute en del, ni verkar ha kul ihop..kram på dig

2009-11-07 @ 09:30:50
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: mamma

Det verkar bli en lugn helg, men det kan ju ändras :) Själv ska jag ta tag i städning och stryktvätt.

2009-11-07 @ 09:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0