En solig novemberdag :)

Idag var det helt sjukt varmt, det var 20 grader ett tag :O
Kan ni fatta att man kan gå ute utan jacka, jag hade leggins och en tröja, och det var hur varmt som helt, helt underbart :D

Jag och Nanti tog en promenad i solen med våra kameror och tog lite kort, och pratade massor.
Gillar den tjejen grymt mycket =) Är så glad att vi har så kul ihop, det spelar ingen roll vad vi än gör alltid har vi kul :)

Lite bilder från dagen.






Väldigt fina bilder eller vad tycker ni ?

Ska nu ta och börja att skriva min inlägg på både svenska och engelska, för Nanti och mina andra engelska vänner är nyfikna på vad jag skriver i min blogg, så här här kommer inlägget på engelska också för ni som vill läsa :)


Today was it unbelievable hot day, that was about 20 degrees. :) Can you belive that you can walk around in leggins and a shirt in the end of november? That was wonderful.

I went for a walk with Nanti and we took our kameras with us and took some amasing pictures :)
And above here you can see some of them, hope you like them :) I do :D
We took as I said picture, but we talked a lot to. And always when we are together we have fun, it does´nt  matter what we are doing, always fun time together. I´m so glad that I have her as a friend :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi kan också gå i skjorta o leggings, men vi gör det inomhus;)

2009-11-30 @ 11:25:22
Postat av: Ulle

Var är mössan?

2009-11-30 @ 14:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0