251109

Hej allihopa, hoppas ni har det bra,
Det har jag här borta i USA, imorgon är det thanksgiving, och det kommer bli kul, min värdfamilj vet inte om vi ska åka till ett par kompisar som bjöd in oss eller om vi ska vara hemma. Men det ska dom bestämma ikväll :P

Idag slutar de stora barnen vid 12, för att det är dagen före en helgdag, jag tänkte att vi skulle ta och sätta oss och dom ska få titta i böcker och kolla upp vad man gör på lucia i sverige, vi ska fira det här, så dom måste ju kunna lite innan ;) Sen kommer pappan hem tidigt idag, redan vid 2. så det blir en lugn dag, Och den lille pojken decka när vi läste böcker uppe i hans rum, så han somna vid 10.

Måste säga att igår, så träffa jag en ny au pair, den nya au pairen i samanthas familj, hon var jättetrevlig, kommer från Spanien.
Innan jag träffade henne åkte jag till biblioteket och lånade böcker om usa, virginia och new york city, så jag kan börja planera för min familjs resa hit :)

Åkte även till target och köpte ett block, alarmklocka, och lite smink och sånt :)
Det var en mycket bra dag igår.
Och ikväll ska jag nog träffa Stina, hoppas att det blir så, det har varit krångligt varje gång vi bestämt någon dag och det har aldrig blivit av, men nu tror jag det blir av :)


Kommentarer
Postat av: Ulle

Roligt med Lucia tycker jag.Träna på du det gör jag på mitt jobb.

2009-11-25 @ 17:01:41
Postat av: mormor

Hoppas det blir uppskattat med luciasångerna. Idag ska jag med pensionärerna o sjunga julsånger på ett dagcenter.

2009-11-26 @ 10:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0