171109

Har inte jätte mycket att berätta just nu för tillfället som ni kanske ser, livet rullar på och allt går bra.
Imorgon ska jag träffa Stina den svenska tjejen från samma stad som mig som bor typ 30 min ifrån mig :P
Ska bli kul, vi vet inte vad vi ska göra, men det blir nog en hel del prat :P

Idag ska vi ha möte, jag och föräldrarna, och kolla igenom saker, och just ha en liten uppdatering sådär.
Det kommer nog gå bra :) Hoppas det=)

Ska senare träffa Nanti :)

Aja nu ska jag gå vidare och prata med en kompis från Sverige =)

Tack för pratet idag från familjen Lidberg och mamma :)

KRAM

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, mitt namn är Cecilia och ja gär också au pair i USA. Bor i Chappaqua, NY. 40 minuter norr om NYC, var bor du någonstans?

2009-11-18 @ 04:34:07
URL: http://chibs.blogg.se/
Postat av: Ulle

Tack själv.

2009-11-18 @ 06:50:44
Postat av: mormor

Hoppas att "familjemötet" gick bra.

2009-11-18 @ 11:07:19
Postat av: Lena

Hej lilla gumman och tack för svaret på bloggen, man behöver inte ha något att berätta varje dag, ibland är det mer och ibland mindre. Huvudsaken är att du har skoj under resans gång och det verkar du ha tycker jag som är lite avundsjuk på dig om man 'ändå vore ung igen

2009-11-18 @ 15:34:42
URL: http://www.nogg.se/familjensport

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0