Studentveckan börjar nu snart:D

Imorgon drar det igång med alla aktiviteter som nu är innan studenten.
Det är bonnarundan som står på tur imorgon=)
Kommer nog bli väldigt kul:) och det ska bli kul att se hur alla bor, det är ändå rätt sjukt att man inte vet det när man gått i samma klass nu i tre år. men men någon gång måste bli den första.

Jag har haft sjukt kul nu de senaste veckorna, har umgåtts med mina vänner hur mycket som helst=)
Har knappt varit hemma något och det har blivit sena kvällar och aa massor:)
Men man får ju passa på nu innan jag åker till usa och skolan slutar och allt.


Såhär kommer mitt schema se ut nu de följande veckorna:

Imorgon lördag: bonnarunda
Söndag: sova,  chila med kompisar
Måndag; Fika hos sofia( lärare) Karneval:D
Tisdag: Bellmanfrukost 05.00 sen sova. och ta det lungt
Onsdag: Fika hos Håkan (lärare) Ölbrännboll
Torsdag: Liseberg 11.00 Harrys
Fredag: Ta det lugnt, Mattias fyller 20=)
Lördag: Vet inte än
Söndag: Vet inte än
Måndag: Fika med Ann-marie, fixa släpet
Tisdag : Fixa släpet
Onsdag; STUDENTEN:D:D:D
Torsdag; sooova
Fredag; BALEN :D:D


Det kommer bli en kul tid ihop med min klass och mina kompisar=D

Hoppas ni får en bra student ni som tar den:D

Ha det kul och tänk att ni bara gör detta en gång i livet, NJUUUT av tiden


Ha det bra<3


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att alla festerna går "lugnt" till så du orkar med alla

2009-06-01 @ 20:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0